första dagen

Trots att den första skoldagen alltid brukar vara jobbig, så var jag sådär allmänt glad idag. Var glad att äntligen få träffa mina gullisar. Jag kunde i allafall inte haft bättre avslut på lovet än vad jag fick.
.
Gårdagen spenderades ute i långviken. Vi (jag, celina osv) åkte skoter mest under dan och himmlen var alldeles underbar, under dagen alldeles klarblå och solen lyste, den blev senare rosa-lila och vid solnedgången var himlen alldeles orange. Avslutade med en hockeymatch och gofika. Fötterna värker, är inte riktigt van med det där med hockey;)

Kommentarer
Postat av: Liv

Den där bilden var jätte fin :D

2010-01-11 @ 19:57:31
Postat av: Emma

Celina är bäst!<3

2010-01-16 @ 11:43:47
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0