drömmar...

Foto: Jag Modell: Magda
.
Åååh, jag sitter och drömmer. Jag drömmer om en fotostudioutrustning hemma. Tänk så underbart! Det är något jag vill ha hur gärna som helst! Håller på att spara ihop massor med pengar till det, kostar faktiskt en hel del. Grejen är bara den att jag vet inte riktigt vad man ska ha? Bakgrund, blixtar, softboxar och allt vad det heter. Men vilket märke, till vilket pris? Det är sådant som är så svårt, då jag inte alls har någon erfarenhet om detta. Ni som har det, får gärna höra av er och tipsa!

Kommentarer
Postat av: sofiaOmette

CS-STINA VÄLKOMMEN I GÄNGET

2010-01-13 @ 21:27:32
URL: http://sofiaomette.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv. det var pinsamt

btw, jag såg din kommentar på sofias och mettes inlägg, jag spelr också så jag addade dig:$

jo men ja vill hellst ha ett me silvri kedja, de3 fanns på forever 21 men då tar ju frakten typ 100 år så jag vet inte hur jag ska göra:/

2010-01-13 @ 21:57:32
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/
Postat av: fia

Vi har en fotostudio hemma, eller rättare sagt, pappa har en. Men vi har den inte uppe jämt för tro mig, den tar stoooooooor plats. Har ingen aning om vad det kostar men man måste nog ha flera blixtar + bakrund och ställning och allt vad det är!

2010-01-13 @ 22:02:13
URL: http://fia.blogg.se/
Postat av: juulan

Du behöver ju bakgrunder, beroende på vilka färger. Men en vit iaf! Sen tre blixtrar skulle jag rekomendera! Du behöver stativ till dessa och softboxar eller kanske paraply. Också någon spott eller liknande.

Kan tyvärr inget om pris och märken men vad som behövs kan jag:)

2010-01-13 @ 23:33:00
URL: http://juulan.se
Postat av: Anonym

vet du vad jag drömmer om jut nu..?

mer uppdatering från dig!

jag älskar dig blogg, men den skulle bli mycket bättre med lite mera uppdatering:]



jag hoppas att det du drömmer kommer att bli av, och det jag drömmer om också..:D

2010-01-14 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0