bilder från igår

Det är dessa tjejer som gjorde nyårs alldeles underbar. Det är dessa tjejer som alltid har ett leende på läpparna. Det är dessa tjejer som känner mig bäst. och det är dessa tjejer som bland annat gjorde 2009, till det bästa år någonsin! Ett helt år har gått, har fått uppleva både motgångar och framgångar. Jag vill tacka alla er som gjort detta år så pass bra det blivit. Ni som stått vid min sida och trott på mig. Så nu tycker jag att vi gör 2010 till ett ännu bättre år, visst brudar;)?

-

Nyårsafton kunde iallafall inte bli bättre, ingen dålig start på nya året inte!


Kommentarer
Postat av: martine

äslakr dej stina ;*

2010-01-02 @ 18:07:05
URL: http://lillmart.blogg.se/
Postat av: Anonym

var firade du nyår?

2010-01-06 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0