you raise me up

alla bilder är som vanligt oredigerade.

Älskar att vakna på morgon då solen lyser in i fönstret. För mig känns det då som söndag. Varför, har jag ingen aning. Känner mig fortfarande dålig, magen är inte alls bra. Vet inte vad som händer med min mage, börjar bli orolig, kan inte somna på kvällarna. Då är smärtan värst. Ska ändå på bio under dagen, med världens bästa tjejer. Hoppas det kan få mig att känna mig bättre. Tänkte sitta hemma hela dagen och försöka bli frisk. Men vill ta vara på lovet, så det måste jag göra. Har inte tagit tag i att läsa boken, som ska vara klar med bokrecension efter lovet. Måste nu läsa 70sidor varje dag för att hinna ut den... Min bok är så tråkig.. Livstid heter den och är skriven av Liza Marklund. Aja, ska sätta mig och läsa och se ifall den börjar bli lite bättre. ha det bäst, KRAM

Kommentarer
Postat av: klara

sv: jag tror luggen ochallt blev jätte fint iafl ! men om det inte går med en rosett frisyr så hittar vi på något annat ! (L)

2009-10-29 @ 16:28:18
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0