tråkigt..

Modell: Amanda Foto: Jag  Assistent: Pauline
På grund av ''felet'' (inställningen) i min kamera, så märker jag nu att många bilder från min, Paulines och Amandas fotosession är brusiga och inte alls bra. Och när jag säger att dom inte blev bra så syftar jag på bild kvaliten, och absolut inte på motiven på bilderna. Tråkigt tycker jag... Får styra upp något annat så småning om. Hade tänkt ut en perfekt plats och en perfekt person, som då är Sandra, för kommande fotografering. Men Julia och jag tänkte kanske möjligtvis fota mig där, som då blir ännu bättre. Eftersom Julia är en betydligt duktigare fotograf än vad jag är. Haha, kan inte kalla mig för fotograf. Men ni förstår vad jag menar. Blir nog jättespännande! Förresten har ni några tips om bra/roliga ställen att fota på? Och då porträtt fotografering. Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0