skoluppgifter

Modell: Jag  Foto: Julia Hår, smink, assistent: Klara
Dagens planer var egentligen att fara iväg med Fia och åka skriller på kopparhallen. Haha, jag är galet dålig. Hade nog varit kul, men vaknade med världens snuva och ont i halsen. Och där tog samvetet över. Så under dagen ska jag göra sånt som måste göras, typ dammtorka rummet, läsa, sticka och påbörja min deckare. Haha, läsa, sticka och skriva en deckare är jag tvungen att göra. Skoluppgifer, you know.. Då har jag istället hela veckan framför mig utan dåligt samvete om vad som måste göras. Har inga planer för ikväll men ifall jag känner mig bättre blir det kanske en timme eller två på klippan. latero

Kommentarer
Postat av: fanny

Haha jag hade typ en såndär frisyr i förrgår när nina tog kort på mig. Fast vi var inte så seriösa som ni var :$. Men det var typ läskigt att ni hade gjort exakt likadan frisyr:O Haha

2009-10-26 @ 12:02:11
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0