plugg

Märkte just att jag var otroligt dålig på att hålla vad jag lovat.. Uppdagteringen är inte på topp nu.. Men ändå så hade jag besöksrekord igår. 158 besökare! Jättekul! Det är många som kommenterar anonymt ser jag men skriver tex; fin bild. Och det är absolut inget jag blir ledsen över, utan himla glad! Sedan kommenterade någon anonymt och i stil med; ditt ansikts uttryck ser likadant ut på alla bilder tänk på det. Det är inte heller något jag bli ledsen över. Utan jag behöver konstruktiv kritik för att kunna utvecklas. Det är bara kul tycker jag. Efter skolan bar det direkt av till innebandyträningen som gick skit. Hade ont i knäna och lite här och där.. Nu blir det PLUGGAPLUGGAPLU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0