mitt hår är... borta

så här ser mitt hår ut just nu, om jag är ledsen.. ja.


Kommer nog aldrig få tillbaka mitt hår. Mitt hår var skit innan. Men nu, nu är det bara ännu värre. Tycker inte alls om det! Haha, hade tovit hår på efterbilden men anyways. Inte kul, sedan på framsidan, som jag helst inte vill visa... Ser minns 3år yngre ut.. Men okej, det är bara hår. Växer väl ändå ut någongång? Efter besöket hos frisören så mötte jag och Amanda upp Emil och simon. Vi åt, sen så hyrde vi filmer, drog hem till amanda och tittade på dom. Eller en i alla fall, haha. Sen nu när jag kom hem, så känner jag mig inget vidare, inte alls. Jag är sjuk.. Igen.

Kommentarer
Postat av: amanda

asså stinaaaa, det blev asbra ! <3

2009-10-28 @ 11:00:36
URL: http://busiig.blogg.se/
Postat av: klara

Jag tycket det blev fint!!!!

men nu vet jag inte om det kommer att gå att göra en rosettfrisyr... men vi får väl testa!(L)

2009-10-29 @ 10:50:29
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0