sunshine in the rain

jag och martine, förra sommaren. bild av självutlösare, oredigerad.

Har otroligt ont i huvudet har haft det hela dan.. Men nu är det som värst. Tog två alvedoner alldeles nyss. Egentligen tror jag inte att jag får ta två, men är nog på gränsen eller något sånt. Svalde det med varm saft, inget jag direkt rekommenderar. Haha. Snart väntar lov, så himla härligt! Det känns verkligen som om det behövs! Hade match rätt nyss, innebandymatch, träningsmatch bara, tur det. Haha, men både resultatet och spelet var jämnt. Tyvärr vann vi inte denna gång. Ska hoppa in i duschen sedan lägga mig i soffan och glo på the hills marathon eller mammas pojkar, vi får se. Ska försöka somna en snabbis också. Sen måste jag städa och läsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh så jävla snygg!!

2009-10-22 @ 21:30:38
Postat av: paue

hörde om dreemhack

om att du ska typ fota åt någon tidning

och käna pengar ofta :)

2009-10-23 @ 10:38:36
URL: http://paueew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0