king

Jag och Marcus är rätt tuffa, right?

Tycker förövrigt otroligt synd om Marcus, han har gipsat hela benet och hoppar på kryckor pga någon hockeytackling. Ruggigt onödigt. Ni som undrar varför jag bloggar då jag ska plugga är för att jag kan som inte plugga in allt på en och en samma gång. Är tyvärr inget robot som lagrar allt jag läser, även om jag önskar att jag vore en.. Haha, missar kanske Tisdagens höjdpunkt pga av läxor. Och tisdagens höjdpunkt, kan någon gissa vad det är? Jo, inget annat än Ugly Betty och Desperata Hemmafruar - KING var ordet.

Kommentarer
Postat av: frida

Det stämmer, jag har den tröjjan. Jag köpte den i storklek S för det fanns inte XS så därför är den jätte bouta stor(pålängden&brädden) så jag måste använda skärp/knut i midjan vilket som jag inte vill. så mitt tips: köp den minsta storleken dom har!

2009-10-20 @ 20:56:59
URL: http://humans.blogg.se/
Postat av: klara

sv: nej vi förlorade mot hammarängen, men det var ju bara tränings match!!:D

2009-10-21 @ 16:45:13
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0