gull

Foto:Jag. Det här måste nog vara en av världens sötaste tjejer.

På delad plats med hennes syster såklart. Älskade kusiner.

 

Tog en riktigt varm och lång dusch efter en ganska jobbig träning. Men det behövdes nog. Har inte tränat på hela sommaren pga. mina skador då.(i knäna) Har riktigt mycket att ta igen. Mesta dels med kondition då.. Haha. På lördag ska jag bli fotad. Tror att det kan bli ruskigt bra! Får se. Temat är grymt... Jag vet att ni blir nyfikna, eller hur;)? Bilden ovan är från Turkiet, då jag och hela tjocka släkten var där för cirkus två månader sen. Bättre sent än aldrig. Ni kommer att få fler trevliga bilder, från en trevlig resa. Snart väntar sängen, har en del sömn att ta igen. Sleeptight dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0