fotat

Modell: Paue Foto: Jag  Hår: Amanda Smink: jag
Idag har jag fotad både Amanda och Pauline, här ovan kommer första bilden av Pauline, vad tycker ni:)? Tränade ikväll, men sunnanå faktiskt, kul var det. Så det ser ut just nu, så kommer jag fortsätta att träna med dom. Kanske börjar där, får se. Jag är nästan på väg att börja gråta...Haha skämt osido. Men min kamera är trasig... Bilderna blir okej, men inte ens i närheten av vad dom brukar bli, och när man tittar i hålet som, då är allt suddigt, och hittar inte fokus. Så den måste in på lagning... Hoppas den blir klar rätt snart, så jag kan fortsätta att fota.

Kommentarer
Postat av: Sofia♥

sv;

jaha :],

få se lite bilder på amanda nu dåe (A)

2009-10-11 @ 21:02:48
URL: http://sofiasprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0