rådjur

Modell: Jag  Foto: Julia Hår, smink, assistent: Klara
Bara jag som tycker att på bilder ser jag ut som ett rädd litet rådjur, eller säger man en rädd litet rådjur. Haha, båda låter fel. Men trots det så tycker jag om bilden ändå. Halsen var rätt spänd också, men det får vi ta;)  Känner mig något bättre idag. Smsbokade en tid hos frissan igår. Ska bara klippa mig det gamla vanliga, toppar och luggen - tråkig som jag är, haha;) Jag och Amanda ska nog hyra en film också, ska inte heller på träningen för min hals klarar inte det. Så ikväll blir det tagga film. Hade förresten besöksrekord igår! 201 st. Det är alltid kul! LATER

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Stina! Vilka fina bilder, önskar dig all lycka med modelljobb och vimmeljobb. Kramar Farmor

2009-10-27 @ 10:42:01
Postat av: Elin

Jättesöt bild stina! <3

Var de inte kallt?:]

2009-10-27 @ 12:11:55
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: lisa

sv:

HAHA JAAAA gud. jag minns. och jag saknar det jag med.

tack, du är så söt

2009-10-27 @ 12:38:27
URL: http://kanskelisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0