tack mamma

inte speciellt seriös bild från dagen, haha;)
Vaknade med att det snöade utanför mitt fönster. Kändes som julafton typ, haha. Idag var på stan med min snälla mothercookie, som köpte massa saker till moi. Det får man tacka för! Träffade efter ett tag Amanda, och sedan for vi på dreamhack. Tog vimmelbilder och umgicks med massa trevligt folk. Spelade även cs, som jag var grym på! Haha, skämt osido. Vimmelbilderna jag tog kommer att läggas in på skellefeåvimmel, men det sker imorgon eftersom jag inte vet hur man gör ännu. Bilder som jag tog för eget bruk från dreamhack kommer strax! Här kommer i alla fall dagens inköp:
+ sockar, massor med underkläder. Skjorta (som jag och mami delar på) - JC 349;- . Hålstickad tröja - JC 300;- . Stumpbyxor - Gt 199(?);- . Jeans - Gt 399;- . Leotights - Scorett 149;- . Linne - Gt 99;- . Skor - Eurosko 499;- (REA) . Skosmycke - Scorett 150;-

Skorna som var tråkiga innan pimpade jag med skosmycken från Scorett, förändring, huh? Får ursäkta otroligt dåliga bilder!

Kommentarer
Postat av: amanda

sjukt snygga tjejer assåååå

2009-10-25 @ 21:41:04
URL: http://busiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0