dålig uppdatering

Modell: Jag Foto: Julia Hår, smink, assistent: Klara
Dålig uppdatering, riktigt dålig, får ursäkta. Men jag tänkte bara säga att jag lever fortfarande - tur det, haha;) Kom hem nyss, faktiskt alldeles nyss. Var på skolan som vanligt idag, sista lektionen hade vi bad. Efter skolan åkte jag direkt till min innebandyträning, som förövrigt inte gick bra alls. Hann knappt äta när jag kom hem, innan vi skulle till solbacken för att lämna in min kamera. Blev inte ens att lämna in, bara några inställningar som skulle ändras. Inte några lätta inställningar, men det var ändå rätt pinsamt. Haha;) Handlade sedan med mamma. Men nu är jag back home. Tittar på Desperet housewives nu, hur bra är inte den serien? Och förresten vad tycker ni om bilden ovan? En bild från fotosessionen med Julia.

Kommentarer
Postat av: måns

hej stina:D:D:D:D:

2009-10-13 @ 21:20:20
Postat av: Anonym

2009-10-13 @ 21:26:29
Postat av: Anonym

du var bra på bandyn:):):):):)

2009-10-13 @ 21:27:34
Postat av: Anonym

jätte fin bild!

2009-10-13 @ 21:34:44
Postat av: moa

grymt snygg gumman!

2009-10-14 @ 23:47:20
URL: http://moaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0