behind the scenes

fotat av Julia.trädet hängde alltså ovanför vattnet, det var svårt att ta sig dit.
hade HÖGA klackar, så blev spännande ett tag, haha.
.
Hejalla, vaknade för en timme sen drygt. Älskar att få sova ut. Idag ska jag nog fota, vet inte vem ännu. Kanske Pauline, Har fått ihop reflexskärmen 2ggr. Men då har jag såklart vecklat ut den igen och inte fått ihop den.... Typiskt mig faktiskt. Men det ska nog gå bra ändå.. Får vi hoppas. Ikväll ska jag träffa fanny känns som om det var evigheters sen, fast det var nog en vecka sen. Vi har nog massor att prata om! Ska jobba ikväll också, och tjäna lite extra pengar.

Kommentarer
Postat av: klaraa

HAHA härlig bild;)

2009-10-31 @ 01:11:14
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0