icurl

oseriös bild, för er som inte fattade

Skolan gick rätt snabbt. Men vi har nog fått århundradens läxor. Egentligen har vi nog inte mer läxor än vanligt. Men vädret suger oerhört mycket energi. Man blir typ deprimerad av att kolla ut igenom fönstret. Känns som om kl är 6 hela dagen. Och efter 6 blir det kolsvart, haha. Efter skolan var jag på prao. Och efter praoen så sprang jag på stan och köpte en icurl, tack mamma! Som då både ska gå att platta och locka med! Nog för att en vanlig platttång också gör det. Men var ute efter fina, stora lockar. Och resultatet av några minuters slarviga lockar ser ni ovan. Helt okej tycker jag, men jag har somsagt inte lärt mig tången ännu. Är det någon som har en icurl, som har några bra tips på lockar kanske:)? Nu ska det verkligen bli skärpning med uppdateringen, lovar!

Kommentarer
Postat av: josefin

nu syns du på min blogg :)

2009-10-19 @ 20:14:39
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: klaraa

Du kan få gå en kurs hos mig hur man gör lockar !!

2009-10-19 @ 22:32:58
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0