need constructive criticism - behöver konstruktiv kritik

Modell: Jag  Foto: Julia Hår, smink, assistent: Klara
Onsdagar är jobbiga, riktigt jobbiga. Men jag lever ännu. Hade 128 besökare igår! Besöksrekord, trevligt värre. Idag har jag dessvärre inte haft många alls. Men dagen är inte slut ännu. Ni får gärna kommentera också, jag behöver konstuktiv kritik som hjälper mig att utvecklas så mycket som möjligt, både framför och bakom kameran! Skicka iväg en kommentar på några bilder, något som var speciellt bra eller mindre bra. Funderar på bio snart, har flera bio biljetter tillgodo. Någon som vet någon bra film på bio just nu? Förresten vad tycker ni om bilden ovan?
Talk to you later.

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Jag gillar färgerna i bilden!



svar: tack och ja Lisa är så fin så :)

2009-10-14 @ 17:53:54
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: josefin

Måste bara säga att du är så grymt söt! Jag och mina kompisar har alltid tyckt det och HUR SÖT ÄR INTE BILDEN OVAN? URGULLIG!!!! :D

2009-10-14 @ 19:45:01
Postat av: mimmi

stina,sluta, man blir avundsjuk:O(L)

2009-10-17 @ 21:16:20
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0