vore evigt tacksam

Det verkar som om det är en del fotokunniga som läser mig blogg. Och då har jag några frågor, som jag mer än gärna skulle vilja ha svar på! Funderar ju på att införskaffa mig en Canon EOS 50D. En vettig kamera är det säkert. Men har bara tänkt att köpa kamerahuset. Då är frågan vad jag ska köpa för objektiv. Vill framför allt ha ett objektiv med bra skärpa och bakgrundsoskärpa till portättfotografering. Men att det funkar som ett allaround objektiv också vore ett +. Får kosta kring 4000 kanske lite mer. Hör gärna av er med förslag! Vore evigt tacksam!
-
PS: Har redan ett Canon EF 50mm f/1.8 II

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag själv har jättelite kunskap om sånt, men jag tycker du ska fråga denna tjej www.nevnarien.blogg.se hon verkar kunna sånt där :)

2009-11-28 @ 21:56:00
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Oj va svårt... den du redan har är ju det ultimata :) Kanske canon ef 85/1,8, vet inte va de kostar dock :)

2009-11-28 @ 23:51:02
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Tina Lindmark

Grattis till de 15.000! Jag är imponerad av dina bilder förresten...snyggt!

Jag är själv hemskt fotoinresserad och har just köpt ett objektiv som jag älskar!

Här http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=94207

hinner tyvärr inte skriva meranu, men skriv ett mail till mig om du har frågor!

Ha en underbaar fredag!

/Tina

2009-12-04 @ 08:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0