uppskattas ifall du läste och lämnade en kommetar!


Nu får detta ta och bli ett ordentligt inlägg. Känns som om jag inte haft det på länge. Utan själv tycker jag att min blogg har blivit otroligt mycket tråkigare. Varför vet jag inte, har nog slut insperation. Blogglusten finns där, men jag har som inget speciellt att blogga om. Min vardag, visst. Men den vill nog ingen läsa om? Sedan bilderna jag tar, portätt bilder alltså. Har nog miljonersmiljarders sånna. Från långt tillbaka. Saken är bara den att mitt photoshop har ballat ur totalt. Förr redigerade jag aldrig mina bilder. Men att skärpa upp ögonen på bilder, gör så otroligt mycket med hela bilden! Den delen har Fanny ställt upp med på senaste tiden. Är så himla glad för det! Vet inte riktigt vad jag hade gjort utan henne. Kommer nog inte ha tillgång till ett eget photoshop förrän i jul. Det står högst på önskelistan. Har faktiskt två photoshop på den här datorn. Inget funkar, känns så himla tråkigt.
.
Mina läsare har sjunkit mer än någonsin nu. Det förstår jag själv, då min blogg inte längre är så värst intressant. Känns bara så otroligt konstigt, då jag alltid har så himla kul och är med om massor med roliga saker. Sen så resulterar det en tråkigt blogg. Måste få säga att jag är så glad för er ynka läsare som ändå går in på min blogg varje dag. Får tacka er, för det är ni som håller mig kvar på bloggen. Gör så att jag orkar gå in och skriva ett inlägg varje dag. Måste ursäkta, sedan skärpa mig.
.
Men jag tycker att alla ni som tycker om min blogg (ifall det nu finns sånna) kan kommentera det här inlägget. Berätta vad som är bra/dåligt med min blogg. Ifall det är något som jag borde sluta skriva om, eller om något är speciellt bra. Eller kanske varför ni läser just min blogg, vad får er att stanna tex? Skriv några rader. Det skulle uppskattas en hel del!!

Kommentarer
Postat av: fannynina

För jag älskar dig! Och vad du än skriver tycker jag att den är hur bra som hellst. Jag kollar på den minst en gång i timmen(sant)! Inget är tråkigt i din blogg eftersom allt du skriver är som sagt bra. HAha det vart typ samma sak två gånger. MEn lägg typ in mer outfits kanske? Eller jag har ingen aning egentligen som skulle kunna bli bättre. För jag tycker redan att den är bra:)!

2009-11-24 @ 18:15:33
URL: http://fannyninas.blogg.se/
Postat av: marcus

Den är så jävla kung ! :) din blogg äger stina :D

2009-11-24 @ 18:43:17
URL: http://skelleftekillen.blogg.se/
Postat av: mica

bra blogg. tråkigt inlägg!!!!!!!

2009-11-24 @ 18:43:35
Postat av: sofiaOmette

vi tycker din blogg är en bra blogg, du skriver mycket text som inte blir tråkig.

bilderna du tar är skojj och titta på, men det skulle vara roligare om du skrev kanske om nått speciellt mer



/sofiaOmette

2009-11-24 @ 18:45:09
URL: http://sofaomette.blogg.se/
Postat av: josse

jag kollar den flera gånger per dag ;)

det är kul allt du skriver, och alla bilder du lägger ut! du är en sån duktig fotograf,!

2009-11-24 @ 18:46:09
URL: http://myworldinpictures.blogg.se/
Postat av: Elin

jag kolla på din blogg varje dag. =)<3

jag tycker att de är jättekul när du lägger ut "modellbilder"! mer sånna!

2009-11-24 @ 18:52:20
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: HIGHFIVEE

more outfits!! det och bilder, av alla slag, är väl det roligaste att titta på

2009-11-24 @ 18:59:12
URL: http://highfivee.blogg.se/
Postat av: juliaaL

jag tycker din blogg är asbra,

och jag läser den helatin.

lägg in mycket bilder,det är kul:)!

2009-11-24 @ 19:06:12
Postat av: Sofia Lundqvist♥

jag läser inlägg med bild,

bilden gör så himla mycket,

antigen porträtt bilder, bilder på dig själv, eller bara allmänna bilder, är det en rolig bild så måste man liksom läsa,

tex nu ,jag läste för bilden sa något, att man verkligen var tvungen!



KRAMKRAM!

2009-11-24 @ 19:47:34
URL: http://soffanfotar.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser din blogg varje dag, kan starta datorn enkomt för att kolla in på din blogg! Den är så himla bra, allt du skriver om/bilderna du lägger in är bra/fina:) Keep going girl=D=D=D=D!!!

2009-11-24 @ 20:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0