seeya later alligator


När jag såg den här bilden, fick jag för mig att hoppa ner under täcket, tända ljus, äta digestive kex med smör och te till och bänka mig framför tv:en - tisdags mys. Drömma kan jag ju.. Känner mig svettig, äcklig och slutkörd efter en innebandy träning och en jobbig dag. Dagen började lugnt med städning. Spanskan förstörde allt det lugna.. Haha. Vi fick sluta 11idag. Det firade vi med att käka på frasses sedan titta runt lite på stan. Måste duscha, göra engelskaglosor och plugga endel. Missar Ugly Betty. Får skynda mig så jag inte missar Despret Housewives också, vore hemskt. LATER ALLIGATOR

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Tack! Jag tror jag vet villket du menar. Det är iallafall köpt på HM på gotland i somras. Har nog funnits i Skellefteå tror jag.

2009-11-10 @ 22:18:26
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0