pokémon

en vacker bild på Mimmi med pokemon mössa<3<3<3 HAHHAAH
.
Kvällen spenderades på klippan med Magda, Julia och ingen mindre än Mimmi. Det var alldeles för länge sen! Tror jag och Mimmi ska hitta på något till helgen också. Det får vi se. Åh, jag vill träna! Får alltså inte träna nu, då jag inte får anstränga mig. Tror egentligen att jag får. Men det kanske inte är så bra. Far nog och tittar på innebandy träningen ändå ifall jag inte har alldeles för mycket läxor. Har inget speciellt att säga, sängen lockar redan nu. Sleeptight sweeties.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHHAHAHAH, stiiiina, vad äre där för bild:]?

hahahahahah,hjälp, jag blir typ rädd för mig själv:]<3

2009-11-04 @ 22:21:48
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: ja de kan vi :D

haha, men jag och mimmi är typ nöjda när VI tar bilder på varann, och jag kan lova att vi sug =]<3

2009-11-04 @ 22:23:24
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0