nh

bild från tivolidiscot, förra helgen på Sandra och Cajsalu.
-
Har inte hunnit blogga alls under dagen. Eller gårdagen då, eftersom klockan just slog: 00.01. Skolan var okej, en och en annan tår föll under dagen. Många tårar föll om man då räknar med alla som hade blöta kinder. Jag grät både för en grej som hänt.(inte mig då) Men också för att jag har nästan på tok för fina vänner. Som alltid stått vid min sida. Ikväll var jag på disco. Ruggigt kul som vanligt, då det spenderades med Fanny, Fanny, Fia, Bulle, Oskar, Emil, Amanda, Cajsa, Martine, Julia osvosv. Har lite ont i halsen från ikväll också. Men det kanske inte är så konstigt. Börjar bli trött. Men jag vill inte sova, inte nu. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Sen lägga mig och smsa med mysigt folk. Puss

Kommentarer
Postat av: sandraluluu

HAHAHA omg:]

du är bäst stina, jag saknar dig!(L)

2009-11-07 @ 00:31:22
URL: http://sandraosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0