läsvärt - är det verkligen värt?

Vill säga att jag är otroligt less på vissa saker med bloggar. Taskiga kommentarer som är anonyma! Det är inte mycket som gör mig frustrerad, men av de saker som gör det är just anonyma, elaka kommentarer! Har svårt att förstå vad meningen med att trycka ner någon är? Det tjänar ingen på, varken den som trycker ner, blir nedtryckt eller någon annan. Har ni några elaka kommentarer, behåll dom för er själva. Hela världen vill inte veta vad ni tycker. Okej? Fattar inte hur låg man kan vara som kommenterar just anonymt då heller? Betyder det att man inte står för sin åsikt? Beror det på osäkerhet eller avundsjuka? Även fast man får så himla många fina kommentarer, så är det dom elaka som man kommer ihåg mest. Det är dom som lämnar spår. Hoppas att ni kan tänka er för innan ni lämnar en kommentar!

Och nu menar jag inte till mig, utan i allmänhet, till alla
. För som tur är så har jag inte fått så många elaka kommentarer. Tänker inte heller hota med polisanmälning eller något sådant. Utan jag ber er och avråder er till detta. Tänk efter ifall det är värt det? Är det meningen att såra? Och ifall ni vill kommentera något mindre bra, så kan ni säga det irl till personen i fråga. Eller ge konstruktiv kritik. För det är en STOR skillnad på konstruktiv kritik och elaka kommentarer. Hoppas ni förstår mig eller fattar åtminstone vinken?

Till er som skriver fina kommentarer; Jag vet inte vad jag ska säga annat än tack, hittar inga andra ord. Ni bidrar till bättre, trevligare bloggar. Med mer uppdateringar. Det betyder så himla mycket när man får en fin kommentar, det kan göra ens dag! Och jag är nog inte ensam med att uppsaktta era fina kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

komentaren jag skrev tidigare om att jag tyckte att du skulle skaffa en header hoppas jag värkligen inte du tyckte var dum!

för så menade jag inte.. jag tänkte mer, ja bloggen blir kanske roligare då

fast i din blogg behövs det nästan inte för din blogg är ändå så bra, den går inte att sluta läsa du skriver på ett speciellt sätt så att men vill fortsätta läsa mer och mer!

jag hoppas att du fortsätter att blogga längeeeeeeee:]

2009-11-30 @ 20:11:07
Postat av: OLIVIA

Jag håller med dig i allt, till 100%. Det är OTROLIGT att folk orkar. Personligen förstår jag det inte!

2009-11-30 @ 20:18:15
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: stina

sv; Anonym: Det var inte alls riktat till dig! Det du sa var mer konstruktiv kritik, hur min blogg kan bli bättre. Det tycker jag bara är roligt! Så var inte alls orolig för det! Kram

2009-11-30 @ 21:06:53
URL: http://absolutstinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är bäst!!!!!!!!!!!!! inget annat kan jag säga. fortsätt som du gör kommer du kunna nå alla mål och drömmar du har i ditt liv<3

2009-11-30 @ 21:32:54
Postat av: josefin

Jag håller med dig. Men jag tycker alla ska få tycka som man vill. Men tycker man illa om någon & skriver det på en blogg så ska man stå för vem man är. Så har man chansen att försvara sig:)

2009-11-30 @ 22:13:09
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

svr: helt rätt ;D kram!

2009-12-01 @ 07:38:12
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: elin

jag håller med dig stina, helt rätt!

kram<3

2009-12-01 @ 15:38:26
URL: http://eleppiaho.blogg.se/
Postat av: olivia

du har helt rätt!

jag har läst din blogg ett ganska långt tag eller

jaa rätt så länge iallafall,

och du har typ den bästa ! för jag läser rätt många olika bloggar!

den har mke bilder och handlar om ditt liv , aa det är helt enkelt jätte bra :]<3

2009-12-01 @ 17:11:32
URL: http://oliviaaag.blogg.se/
Postat av: jessica

håller med dig till 100 % det är bara onödigt att trycka ner någon annan för att man ska må bättre för stunden eller vad är det för? som du säger också det är mycket trevligare att läsa roliga, snälla, gulliga kommentarer på sin egen blogg men även på andras också. Men man får väll göra det bästa man kan o istället för att skriva elakt skriva positivt och glatt för då fårblir man bemött på samma sätt



ha det jätte bra och fortsätt göra din grej

kram jessica :)<333

2009-12-01 @ 18:44:13
URL: http://enklast.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla mitt senaste inlägg;)

2009-12-01 @ 19:15:04
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/
Postat av: emmeli

bra sagt! jag har problem nu med massa anonyma kommentarer eller jag ser det inte som ett problem utan bara en feg sak som jag stör mig på!

2009-12-05 @ 11:00:10
URL: http://emmelilindkvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0