I'd rather be with you

Modell: Jag  Foto: Julia Hår, smink, assistent: Klara
Har för mig att ni inte sett den här bilden. Jag har då inte lagt in den på bloggen. Vet inte vad jag tycker om den, mitt ansiktsuttryck var ganska meningslöst. Måste få säga att jag ångrar mig, det var inte alls skönt att springa av sig. Magen värken, kondisen är inte riktigt som den ska, det var allmänt jobbigt bara. Vilket ledde till att det inte gick bra alls. Kom alldeles nyss hem, sitter nu här med istappar som hängen från öronen. Haha, cyklade hem från tvillingarna efter en jobbig träning. Och det är en konst att cykla i snö med en innebandyklubba på ryggen vill jag lova! Ska dyka in i duschen, sen krypa ner under duntäcket och läsa spanska.

Kommentarer
Postat av: klara

HAHA DE VAR BUUSSIGT :*

du är bäst.

2009-11-12 @ 21:58:12
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: klara

sv:HAHA va lite busigt me paraplyet:*

2009-11-12 @ 23:46:47
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0