i see you

hittade en arkiv bild på mitt öga i mappen våren 09.

Är nu hemma och skönt placerad framför min dator med mandariner och pepparkakor. Great. Mindre great är att jag måste plugga. Redan nu simmar jag i prov, tror jag druknar snart.
17/11 - Spanska prov
19/11 - Matte prov
24/11 - Engelska prov
24/11 - So prov
1/12 - No prov
3/12 - Lämna in deckare

Har alltså två prov varje vecka framöver + säkert andra inlämningar/uppsatser som kommer att komma upp. Det är bara att bita sig i läppen och göra det bästa man kan. Så ska börja plugga nu. Börjar med Engelska, deckare, sen lite spanska. Sen får vi se om jag i över huvudtaget hinner göra något ikväll. PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0