hoppar ner i sängen

Hittade en himla mysig bild från Turkiet på mig, min bror(i blondt) och våra kusiner! Här har min mamma verkligen fångat ögonblicket!

Bilden visar ganska bra hur otroligt glad jag är just nu. På sistone har det blivit ganska många inlägg där jag skrivit om hur glad jag är. Men det känns som om jag har ett ''flow'' i livet just nu. Har så underbara vänner och familj! Kvällen spenderades på Pan discot. Det var rätt kul. Bortsett från att man inte kunde så många av låtarna de spelade, tråkigt. Igår(eftersom klockan är över 12) så hade jag över 800 besökare. Jag blir så glad även om det bara är några enstaka lagt ner tid till att sitta och läsa det jag skrivit. Så jag är återigen väldigt glad för det!
-
Huvudet värker, magen kurrar, men sängen lockar. Ska bokstavligt talat HOPPA ner i sängen nu. Efter jag sprungit ner och stoppat i mig något, såklart. Haha, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0