hjärnskakning

vad är inte mer passande än en bild då jag blev inlagd på sjukhuset för två veckor sen??
Jadu, jag börjar undra hur jag lyckas. Nu på under ett halvår så har jag besökt akuten 5gånger. Olycksfågel var det någon som frågade men nej det kan jag inte säga att jag är. Efter som jag har så tur och är lycklig i övrigt så kan jag inte bli en olycksfågel för några skador bara. Den här gången blev det hjärnskakning. Har haft en rejäl hjärnskakning förr. Den här var nog inte lika allvarlig. Det var i alla fall på matchen imorse som det hände. Vi var grymma, bokstavligt talat grymma! 23 skott på mål i första halvlek, dock fick jag en utvisning. Andra vet jag inte hur vi spelade eftersom jag då krockade med en tjej. Vet inte riktigt vad som hände, men mitt huvud slog i alla fall i något riktigt hårt. Allt snurrade, var yr och vinglade. Senare så försökte jag att fortsätta spela. Men blev inbytt för att jag vinglade runt. Det var en läkare som var och tittade på matchen, hon undersökte mig och tyckte att vi borde fara till akuten. Så cirkus en halvtimme senare satt jag och mamma i väntrummet, som inte är speciellt främmande för mig... Det gick snabbt, några timmar var vi där bara. Fick bestämma själv ifall jag ville bli inlagd eller åka hem med observation. Självklart ville jag hem, har spenderat nog mycket tid på sjukhus.
Men jag ska inte klaga, för jag tror att allt händer av en anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0