hejhejsommar

minns dagen så väl, en fin dag med en väldigt fin vän. saknar julia som bara den!
Hemma nu, dagen gick fort. Knappt några jobbiga lektioner alls. Och det som gör dagarna tusen gånger bättre, är Fanny Bäckström. Vilken stjärna hon är! Spex, skratt och dans. Förklarar kort och gott vad vi pysslar med under dagarna. På musiken sjöng jag, Fanny och Linus. Tycker själv att  jag sjöng mycket bättre den här gången! Idag sjöng vi What if god was one of us. Förra gången sjöng vi Summer of 69. Och nu fick vi höra hur det lät förra gången. Behöver jag ens förklara? Lät som om jag hade en bubbla i halsen under hela låten. Haha, det bjuder jag på!! Nu - plugga till våra oändligt många prov!

Kommentarer
Postat av: ella.

din blogg är superbra!!!

och jag älskar dina 'modellbilder :D

2009-11-12 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0