glasögonorm

Inleder inlägget med ett puuuuhh*. Blev så otroligt rädd när jag kom hem från stan. På andra sidan älven brann det, trodde det var Mimmis hus som brann. Slog snabbt som attan in Mimmis nummer, och det var såklart inte hennes hus. Tur det, faktum var att det inte alls var något hus utan en brasa typ. En okontrollerad, stor brasa. Hela familjen var med på stan. Mysigt! Med tanke på att det var rätt länge sedan. Med hem följde en mascara, flytande foundation och ett par glasögon. Flytande foundation, jag, på mig? När jag har smink så har jag mascara, lite mascara. Har nog aldrig ägt en flytande foundation. Måste ju testa. Den luktar gudomligt! Ska nog invigda både den och mascaran redan ikväll! Och glasögonen, jag kommer nu mera att bli glasögon orm, på deltid. Haha. Har faktiskt inte köpt dom än, utan lånar hem dom för att få se hur det känns. På dom här är det just nu plastglas. Men jag behöver 0.75 i styrka. Egentligen bara när jag läser, fast kommer nog använda dom i vanliga fall också. Inte varje dag, men ni kommer säkert se mig igenom glasen ibland. Bjuder på collaget ovan. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0