första fotograferingen

Foto: Julia Modell: Jag  Hår, smink, assistent: Klara
.
En bild från min första fotografering med Julia, och min första fotografering någonsin! Tycker att det är riktigt kul! Om man jämför bilderna från min första fotografering med Julia och min senaste, så tycker jag att det är en himla skillnad. En förbättring, det är riktigt kul också!
Min dator är just nu sisådär det segaste som finns. Det är såå frustrerande då det tar några år att ladda upp bilder. Sen när man inte vet vilka pixlar man ska ha, så blir det okej på femte försöket. Femte försöket är inte ens bra egentligen. Men bara för att man inte orkar, så det får vara. Därför ser mina inlägg ut som dom gör ibland.. Tror faktiskt att jag har virus på datorn. Måste göra backup på mina bilder, snarast! Annars då, Fanny försöker skicka några filmer till mig på msn som vi spelade in idag. Har gått 5% på en kvart. Sitter både vid datorn, tittar på Singing bee celeb och stickar. Då jag egentligen borde städa och prata med en vän. En väldigt fin vän, som jag bryr mig så mycket om, det är viktigt. Så jag lämnar er nu. hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: billiondollarbaby

Jättemysig bild bruden :D

2009-11-09 @ 11:19:30
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

du är sjukt fin:)

2009-11-28 @ 10:51:57
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0