första bilden på amanda

Foto: Jag  Modell: Amanda

Måste erkänna att det var otroligt jobbigt, då jag skulle hålla reflexskärmen med ena handen och kameran med andra. Jag skakade på handen som jag höll i reflexskärmen, så då rörde sig gräset under. Då kom katten och attackera reflexskärmen. Haha, kan tänka mig hur det såg ut. Vi var inte alls ute länge, vilket ledde till att inte så många bilder togs. Här kommer i alla fall första bilden på Amanda. Vad tycker ni om den?
Vaknade för en kvart sedan. Nu sitter jag och dricker te. Drömde om lite för mycket. - saker som jag absolut inte vill drömma om. Har español prov på tisdag. Känns jobbigt, då jag måste plugga idag, kan sisådär INGENTING just nu. Vi får se hur det går. Förhoppningsvis bra.

Kommentarer
Postat av: martee

as fin bild !!

2009-11-15 @ 12:16:09
URL: http://lillmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0