fail

Så här ser de flesta bilder ut som jag tog på martine, tyvärr..

Och det var på grund av dålig planering, alldeles för mörkt ute och att kameran ville inte samarbeta. Vet inte vad som var värst - mörkret eller kameran. Alltså när jag körde på manuellt läge så ville inte autofokusen fokusera. Så genom hela fotograferingen fotade jag i manuellfokus, alltså att man får fokusera själv. Ruggigt svårt att se vad som blir bra då det var så mörkt. Det är en konst i sig! Därför ser många bilder ut som ovan. Tror vi fick några bra bilder i alla fall. Har börjat titta igenom bilderna lite smått nu, håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: sara

hejsan,klicka in på min blogg och hjälp mej att välja den rätta klännigen!:)

2009-11-21 @ 17:34:53
URL: http://chocosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0