autofokus

pust, äntligen, nu, jag är hemma gottfolk! Väckarklockan ringde 08.01 prick. Matchen började inte föränn 10. Vi mötte hammarängen. Vi spelade rätt bra ändå. Men för mig gick det inte bra alls, ändå fick jag in ett mål i slutet. 5-3 slutade matchen. Jag duschade sen så drog vi till momme och moffe, vi skulle fira farsdag. Somnade, det har jag gjort de senaste gångerna jag varit hos dom. Inte för att det är tråkigt, men det verkar som om jag är trött varje gång, haha. Hade nyss fotbollsträning med sunnanå. Jag tränar bara med dom just nu, men så länge jag tycker att det är kul så har jag tänkt fortsätta. Verkar som ett härligt gäng. Ska möta upp Mimmi snart. Vi ska nog hitta på något roligt. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0