that's my day

Under dagen spelade vi match mot IBS. Vinst med 4-1. Kändes skönt, fick göra ett mål också. I alla fall så drog jag och Paue på stan efter matchen. Vi tog något att käka, fixade julklappar och dylikt, trevligt. Senare under kvällen gick jag och Pauline på en promenad.. Fråga mig inte varför, men vi tog lite bilder. Tyvärr gjorde vi ett misstag då vi skulle ''gena'' igenom skogen. Kolsvart, nästan läskigt svart var det. Det resulterade i en del snubblande, skrikande och sjungande. Vi stannade i ett dike och la oss ner, tittade upp mot stjärnorna, pratade om livet och allt. Älskar sådana stunder, ultra mysfaktor! En lite smått läskig kille förstörde stämningen då han gick förbi - alltså, vi blev rädda och sprang, haha. Har just kommit hem från ett trevligt besök hos Camilla och Micke. Vi tittade på Robinson och umgicks. Ska börja avsluta ett lite för långt inlägg för min pigghet just nu, haha.... Hur har eran dag varit:)?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, men det är sant!! :]

Jo helt underbar här med! ;)



KRAMAR / S

2009-12-13 @ 08:28:49
URL: http://trillingar.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Okej♥

Kram

2009-12-13 @ 10:39:18
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0