temadag, en del värk och träning.

Idag hade vi ännu en temadag i skolan. Klockan nio hade vi musiktävling, vilket var rätt kul. Kan säga att det blev en del falska toner och dans, haha. Efter lunch hade vi badminton och vi spelade även fotboll(om man nu kan kalla det så). Kvart över 2 slutade jag skolan, himla skönt! En timme senare satt jag och frös på busshållsplatsen(hade nämligen träning). Träningen gick inget vidare, som vanligt kan jag kanske säga. Både axlarna, nacken och knäna värker. Nu ska sitta och glo på Ugly Betty i en timme och äta nötter, haha intressant blandning;)

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihi tack för att du deltar i min "veckans blogg" tävling. Nu får du hålla tummarna att du är en av finalisterna på fredag :D

2009-12-15 @ 20:50:52
URL: http://haidis.se/
Postat av: Mimmi

sv; HAHA, exakt:]

men seriöst, vi är i behov av en ny::]

2009-12-15 @ 21:37:26
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0