spårlöst försvunnen...

Kan börja med att säga att jag hatar slask. Jag minns förra vintern då enormt höga snövallar låg på vägarnas kanter? Åh vad det var mysigt! Nu är det för det mesta dels mörkt ute, men under dagarna är det grått, disigt, slaskigt och blött... Vädret gillas inte. Min mobil är spårlöst försvunnen sen igår kväll. Ser ingen anledning i att leta den heller, eftersom jag inte är den bästa på att leta, haha;) Den dyker nog upp snart får vi hoppas! Har prov imorgon(!!!!) matte är inte direkt mitt favorit ämne..

Kommentarer
Postat av: david

Du är grymt duktig på att fota! Tänkte bara tipsa om att du borde åka till Klintforsån och fota vid forsarna där. Det skulle bli grymt fina bilder!!

2009-12-09 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0