sömn

Måste säga att jag har en liten förkärlek till att fota julgransprydnader. Brukar resultera i så mysiga bilder. Denna gång bjuder jag på tre stycken. Det lär komma fler senare! Under dagen hade vi temadag. Började dagen med att se film och spela lite pingis, efter lunch fick vi sitta vid datorn. Slutade kvart över två! Inte illa. Efter skolan så sprang jag på stan för att fixa en julklapp. Har fortfarande inte hittat något att ha på mig till julfesten. Hemkommen och kall så kröp jag ner under täcket, drack en kopp te och såg slutet på Johan Falk som jag påbörjade igår. Inte förrän mina päron kom hem så vaknade jag. Var alldeles groggy vid middagen. Fick mig i alla fall en inte allt för dålig tupplur.

Kommentarer
Postat av: josefin

Gud vad fin design :) gjort den själv?

2009-12-14 @ 21:39:03
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: venessa

fin design :) !

2009-12-15 @ 07:03:12
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0