look of today in my kitchen

Så här såg jag alltså ut idag med kofta från addidas, tub och linne från GT och strumpisarna har jag ingen aning var dom kommer ifrån.
-
Kallt som attans var det ute idag! Får tacka mina underbart sköna uggs att jag haft varma fötter! Satt med Mimmi och i bussen och vi hade en trevlig liten pratstund. Wellwell, ska skriva på deckaren nu, så kan jag kanske eventuellt träffa Mimmi ikväll. Får se hur långt jag kommer. Har en del press på mig då den ska vara inlämnad IMORGON.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh jag bara älskar din blogg, börjat följa den nu de sista dagarna. Och frästen gud va söt du är! bilden på dig under heatern på sidan där, den är jätte fin!



Snyggt namn har du också ;)

Hur mår dy ananrs idag?

Kram

2009-12-03 @ 17:52:48
URL: http://kallasvurpan.blogg.se/
Postat av: Hanna L

du är så sjukt fin !

du är bara för underbar!

2009-12-07 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0