frågor om vinsten

Har fått flera frågor angående min vinst på Dustin Home.
Har tänkt att klargöra flera frågetecken nu.
-
Presentkort, inga pengar - Det var ett presentkort på 15.000 kr jag vann på DustinHome, inga lösa pengar som många tror. Dock så hade jag köpt ny kamerautrustning ändå (om jag hade fått pengar alltså). Så för mig räknas det nästan som om jag fick lösa pengar.
-
De flesta undrar - De flesta frågor jag fått är vad jag ska göra med pengarna. Det var fortfarande ett presentkort jag vann. Och det är jag mycket glad för! Eftersom om jag vann pengar, hade jag nog snålat med kamerautrustningen och inte utnyttjat alla pengar jag fått.
-
Jag har lämnat in min beställning - Jag valde Tamron 17-50/2.8, Canon eos 50D, Photoshop Elemets 8 och (självklart) 3års allriskförsäkring (till kamerahus). Jag valde prylar för 16600:- . Alltså över vinstbeloppet på 15000:- Jag tänkte själv lägga till pengarna som fattades. Fick nu veta att Dustin Home ville vara så pass generösa att bjuda mig på det. Magnus beskrev det ''som en extra liten julklapp''. Och det tackar vi verkligen för!!
-
Leverans - Eftersom inte riktigt allt finns i lager just nu så kommer grejerna att komma i veckan. Annars i början av nästa vecka. Ni kan ju gissa om jag är förväntansfull!

UPPDATE: Svar på en fråga: Jag har tagit 20750 bilder med min 1000D sen julen 2008:) Den är dock fortfarande i väldigt bra skick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många bilder har du tagit med din 1000d?? Tacksam för svar :)

2009-12-07 @ 22:24:16
Postat av: celeste

vad kommer du göra med den gamla kameran? :]

2009-12-08 @ 18:23:18
URL: http://celestes.devote.se/
Postat av: klara

vad ska du göra med din nuvarande kamera ? de är väl ingen ide att ha 2 st ? :]

2009-12-09 @ 20:26:56
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0