.

Hur många besökare har du ungefär varje dag :) Det är väldigt olika, men skulle säga kring 200 i genomsnitt varje dag.

-

hur många besökare har du varje dag?
Tjänar du pengar på din blogg? :)  Som jag sagt innan så har jag endast ca 200 varje dag.Dock är mitt besöksrekord över 800 unika besökare!

Just nu så tjänar jag inga pengar på min blogg. Men har fått en del erbjudanden. Har inte sagt något till er läsare ännu, eftersom jag inte ännu vet vilket erbjudande jag ska välja. Ni får höra mer om det senare, då det är aktuellt.

-

Har du naturligt så där blont eller är de färgat? ;) Det är naturligt, men blondt vet jag inte riktigt om det är. Eftersom jag aldrig färgat mitt hår så är det blondt under sommaren och mörkblondt/brun utväxt under vintern.

-

vilka har du varit tsm med?

Det är något jag inte känner att jag inte behöver berätta i bloggen. Är du nyfiken, så kan du fråga mig personligen utanför bloggen.

-

har tre frågor som jag hoppas jag får svar på=
Har du bra självförtroende??
Vars handlar du oftast kläder??
Var hittar du din inspiration??

1. Jag har bra självförtroende när det gäller att stå upp för mig själv, göra min röst hörd och jag vågar säga vad jag tycker! Så jag har nog bra självförtroende. När det gäller utseende så har jag lite mer att jobba på.
2. Skulle nog säga att jag inte handlar speciellt ofta på just en affär. Det är väldigt olika från gång till gång. Men jag handlar på dom vanliga affärerna, tex. H&m, bikbok, Gina, JC mm.

3. Jag hittar inspriration överallt, det kan vara något jag hittar på nätet, bilder, filmer, låtar, miljöer, allt möjligt!

-

fotboll eller innebandy ? :)

Får nästan lov att säga innebandy då jag inte spelat fotboll på hela sommaren pga. Knäskada.

-

har du fått något erbjudande kring bloggen/fotos sen du började blogga?

Det har jag absolut fått! Utan bloggen hade jag knappast blivit vimmelfotograf, jag hade knappast blivit fotad av varken Julia eller Sara. Jag hade inte vunnit mina 15.000 och inte blivit intervjuad av Norran. Efter artikeln i Norran så har jag blivit erbjuden fler jobb. Berättar om det senare då det är officiellt.

-

vem är din bästa vän? 
Vad gör du helst på fritiden ? 
länktar du till julafton?

1. Jag har ingen bästa vän, jag har istället MÅNGA väldigt fina vänner, det tycker jag duger alldeles utmärkt.

2. Fotar, umgås med mina fina vänner eller tränar(helst innebandy)

3. Om jag gör!

-

visst är du nöjd med din blogg?:)

Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska svara här. Men jag är glad över att jag skaffade en blogg!

-

tycker du om att bo i skellefteå:]?

Det är en liten stad, där alla känner alla typ. Känner mig rätt trygg här. Men när jag blir äldre har jag planer på att bosätta mig i någon större stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0