dessa tjejer får mig att må bra

Är hemma från innebandymatchen. Det var jag i och för sig redan för några timmar sen. Matchen tog nästan slut på mig. Kände mig sjuk, hade ont och var allmänt hängig bara. Kunde knappt hålla mina ögon uppe då jag åt. Haha, sitter nu vid datorn efter att mamma har masserat mig i 45min. Gudomligt skönt! Fick piggna till lite, har nu mindre ont och känner mig betydligt bättre redan nu. Matchen slutade 4-4 fastän vi var mycket bättre. Eller i alla fall tidvis, vi tappade ibland. Men att tjejerna är kung är en sak som är säker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-05 @ 16:30:43
Postat av: Anonym

SÅ mke bättre var ni inte, DET var att överdriva;)

2009-12-05 @ 16:31:06
Postat av: Anonym

HAHA, ni va inte SÅ mke bättre?

de va typ jämnt:$?

2009-12-05 @ 16:48:43
Postat av: stina

Måste bara slinka in med en kommentar. Alla kanske inte delar åsikter? Alla tycker antagligen olika? Ifall ni har en åsikt, så varför kommentera anonymt då? Hur fegt är inte det? Åsikter är något som man står för, något man tycker. Ni tjejer(antar jag) som kommenterat bör ta åt sig. Kommentera inte ifall ni inte står för vad ni tycker. Jag tycker kanske det, och det står jag för. Annars hade jag inte skrivit det. Och det står fortfarande, att vi var SÅ mycket bättre tidvis och att vi tappade ibland. Ni kanske inte tyckte att det gav rättvisa. Men det är fortfarande vad JAG tycker och vad JAG står för. Ni som inte står för vad ni tycker, ni måste inte tycka något.

2009-12-05 @ 17:25:28
URL: http://absolutstinaa.blogg.se/
Postat av: julia gr

Vi var SÅ mkt bättre vissa stunder, faktiskt. när vi spelade som vi kan. annars än det var det jämnt ja. MEN, när vi fick till spelet var det INTE jämt.

+JAG HÅLLER MED STINA!!! skriv erat namn eller skriv inget alls

2009-12-05 @ 23:41:51
Postat av: amanda

varför såg jag så lugn ut på den där bilden ? :]

2009-12-06 @ 01:51:32
URL: http://busiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0