brors dator = ingen bild

Får skylla uppdateringen på att min dator inte riktigt vill samarbeta, men pappa håller på den den för fullt för att få den fungera normalt igen! Sitter alltså på min brors dator nu, och det förklarar varför ni inte får någon bild. Efter vi fikat så såg jag och brudarna två filmer, sedan tog vi på oss allt varmt vi hade hemma för att gå ut i snön. Det var alltså alldeles kolsvart ute och gick ut i skogen. Vi la oss i snön och tittade upp mot stjärnorna och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar sånt! När vi väl kom in så fick vi besök av två andra riktigt härliga brudar. Kan säga att det blev massor med skratt och dans! Haha, godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Det är väldigt individuellt vad man känner att man behöver/vill ha. För en studio är blixtar alltid en början, en softbox t ex. bakgrunder kan man oftast fixa utan att behöva lägga ut tusenlappar.. Paraplyer är inget nödvändigt tycker jag. Jag använder reflexskärm för att reflektera. Funkar jättebra. Tyvärr har jag ingen koll på vad det kan kosta då jag köpte mitt begagnat, men tvspelsweb.se har studioutrustningar till en billigare peng om jag inte missminner mig. :)

2009-12-30 @ 21:12:56
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0