ÄLSKLINGEN


KAN NI GISSA IFALL VI VAR BÄNKADE FRAMFÖR TV:EN ELLER???
Fyller nästan i paues citat: Idol har aldrig varit bättre. Allvarligt Erik är så sjukt bra och inte tala om snygg! Storögt satt vi alla fem framför tv:en, jag tror jag höll andan under de minuter han sjöng Higher. Nästan så jag blir deprimerad att jag inte är ett några år äldre och vän med Erik. Jadu,vems drömkille är han inte? - Åtminstone min!! JUST NU SITTER VI PÅ KLIPPAN OCH HÅLLER ALLA TUMMAR VI HAR. Vinner inte Erik så ser jag aldrig mer idol.


Kommentarer
Postat av: PAUE

MIN ERIK<3<33

2009-12-12 @ 10:22:04
URL: http://paueew.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Hejsan ♥

Calle skulle vunnit!

2009-12-12 @ 15:58:32
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag och Fia var där. Det är helt overkligt då man ser klippen nu. Att där satt vi. Han var helt fantastisk. Och då vi hörde att vinnarlåten började spelas ställde vi oss och bara skrek. Typ först av alla. Sen började jag gråta. Hahaha! Sen hörde man HELA globen skrika. Och att det VAR erik, ren LYCKA!!! /olivia

2009-12-12 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0